Marc van Mil landelijk Docent van het Jaar

Yes, he did it! Afgelopen zaterdag is collega Marc van Mil (docent bij de opleiding Biomedische Wetenschappen) uitgeroepen tot Docent van het Jaar door studentenorganisatie ISO. Doorslaggevend bij de verkiezing was het bewustzijn over de impact van hun vak dat Marc zijn studenten meegeeft. De prijs bestaat uit een onderwijsbeurs van 15.000 euro en een plek in de landelijke Docentenkamer, het adviesorgaan over docentschap voor het Ministerie van Onderwijs, Cultuur & Wetenschap. Marc wil met het geld van de onderwijsbeurs een serious game ontwikkelen over de ethische vraagstukken bij DNA-testen. Voor meer informatie: zie het UU-persbericht.

Marc, van harte gefeliciteerd met deze fantastische prijs namens je collega-docenten van de TAUU!

Maarke Roelofs
3 april 2017