Even voorstellen: Redacteur Simone Vos

Nieuw op de TAUU-redactie: Simone Vos. Ze begon in Tilburg met de opleiding Journalistiek aan de Fontys Hogeschool voor Journalistiek en studeerde daar in 2012 af. In de jaren erna volgde ze de Pre-master en de Master Kunsten, Publiek en Samenleving (Cultuurwetenschappen) en in 2014 behaalde ze daar ook haar diploma voor.

Tijdens haar studie werkte ze als student-assistent mee aan een onderzoek over muziek en emotie en schreef ze haar Masterthesis over de rol van muziek bij rouwbegeleiding. Simone werkt sindsdien als freelance journalist, tekstschrijver en communicatiemedewerker voor diverse bedrijven en media. Per 1 april werkt ze ook als redacteur bij TAUU.

Simone Vos - TAUU Team
10 april 2017