Drie nieuwe Teaching Fellows 2017 benoemd

Daar zijn ze dan! De drie nieuwe Teaching Fellows 2017 – nieuwe stijl: Niels Bovenschen (UMCU), Christel Lutz (UCU) en Maarten van der Smagt (FSW). Deze drie docenten krijgen de kans om de komende drie jaar een voortrekkerrol te bekleden om de onderwijskwaliteit van de Universiteit Utrecht te verbeteren door het inzetten van opleidingsoverstijgende onderwijsinnovatie. Namens de TAUU van harte gefeliciteerd met jullie benoeming! Wij wensen jullie veel succes met deze uitdaging en hopen jullie nog vaak tegen te komen in de TAUU docentencommunity!

Meer weten over de projecten van Niels, Christel en Maarten? Kijk dan hier op Intranet.

Meer informatie over het Teaching Fellowship – nieuwe stijl vind je ook op Intranet: https://www.uu.nl/en/news/a-new-teaching-fellow-programme (alleen toegankelijk met UU solisID).

Maarke Roelofs
21 februari 2017