Genomineerden Docentprijzen bekend!

We staan natuurlijk allemaal te doceren for the love of it, maar wat is het fijn om wat erkenning te ontvangen voor ons werk! Voor zes collega’s wordt de erkenning nu wel heel concreet: zij zijn genomineerd voor de Docentenprijzen 2016-2017:

Genomineerden Docenttalent:

• Ingmar Swart (Scheikunde, voorgedragen door de Utrechtse Scheikundige Studentenvereniging “Proton”)
  • Rutger Hermsen (Biologie, voorgedragen door de Utrechtse Biologen Vereniging)
  • Nienke Kuijpers (Diergeneeskunde, voorgedragen door de Diergeneeskundige Studenten Kring)

Genomineerden Docentenprijs:

• Alexei Karas (University College Roosevelt, voorgedragen door de Academic Affairs Council)
  • Arwen Deuss (Aardwetenschappen, voorgedragen door de Utrechtse Aardwetenschappen Vereniging)
  • Stefan Soeparman (Sociologie, voorgedragen door Sociologievereniging Usocia)

We zullen de komende tijd nog uitgebreider aandacht besteden aan deze knappe collega’s. De officiële uitreiking van de prijzen vindt plaats tijdens de Dies Natalis van de universiteit op 27 maart.

Isabella Spaans
26 januari 2017