Meedenken over de invulling van een Centre for Academic Teaching?

Kom dan naar de TAUU ontbijtsessie op 29 november aanstaande. Vragen als: Wat zou jij als docent willen zien binnen een Centre for Academic Teaching? Welke ondersteuning zou je hier willen vinden? Welke professionaliseringsmogelijkheden? En meer komen dan aan de orde. Brainstorm samen met collega-docenten vanuit de gehele universiteit over de invulling van het nieuw op te richten Centre for Academic Teaching onder het genot van een ontbijtje.

Voor meer informatie en aanmelding: zie het agenda item “TAUU ontbijtsessie: Centre for Academic Teaching – wat zou jij hier willen zien?” of mail het TAUU-team op tauu@uu.nl.

Maarke Roelofs
17 november 2016