TAUU Magazine

TAUU-meeting: USO Subsidieronde 2016

Op deze bijeenkomst, met informatie en inspiratie omtrent het Utrechts Stimuleringsfonds Onderwijs, konden docenten alle vragen die ze altijd al wilden stellen, of die nieuw bij hen waren opgekomen, stellen.

Hierna volgden ontmoetingen tussen docenten van verschillende faculteiten – sommigen kenden elkaar al, anderen ontmoetten elkaar voor het eerst. Alle aanwezigen werd op het hart gedrukt vooral naar de TAUU te gaan als zij op zoek zijn naar nieuwe ontmoetingen! Iedereen die er niet bij was maar nu wel geïnteresseerd is, wordt aangemoedigd hetzelfde te doen.

Een verslag van deze bijeenkomst (presentatie aangevuld met commentaren uit de zaal) vind je hier. Voor informatie over de procedure van het USO, klik hier of mail naar j.h.h.huisman@uu.nl.

foto USO
Huisman, J.H.H. (Judith)