TAUU oproep: Ben ik dat?!

Soms lees je een email of een opmerking en dan vraag je je af: waar hebben ze het over? Kijken ze zo naar mij? Dat kan toch niet waar zijn? Ja, je komt als docent de vreemdste dingen tegen –  en dat zal voor studenten misschien wel niet anders zijn!

TAUU is op zoek naar grappige, ontroerende, ergernis opwekkende en andere opvallende ‘comments’ van studenten over docenten, en omgekeerd, van opmerkingen die docenten aan studenten sturen. Wij willen daarvan een kleine compilatie maken, voorgedragen door docenten en studenten zelf. Een lachspiegel met en knipoog zogezegd, ter relativering.

Kijk ter inspiratie eens naar dit filmpje! Ben je naar het zien van dit filmpje enthousiast geworden over dit idee en wil je graag je medewerking verlenen, stuur dan een e-mail naar Jaap Bos of de TAUU redactie om je aan te melden.

Bos, J.C. (Jaap)
18 februari 2015