TAUU bijeenkomst: intervisie; donderdag 23 oktober a.s.

Kom naar de TAUU Intervisiecarrousel op 23 oktober. Je ontmoet mededocenten die ook willen weten wat ‘intervisie’ is, en daar misschien wel mee aan de slag willen.
Intervisie is een georganiseerd gesprek tussen docenten (aan de UU) over je werk, de problemen die je daarbij tegen kunt komen en oplossingen. Met intervisie kun je je deskundigheid vergroten en de kwaliteit van je werk. Daarnaast is het ook leuk! Anders dan bij ‘supervisie’ is er niemand die de leiding heeft.
De oprichters van de TAUU hebben zelf ervaren dat intervisie een waardevol middel is om over je werk na te denken, ervaringen te delen en vooruit te komen. Wij bieden hier alle docenten een mogelijkheid om vrijblijvend kennis te maken met intervisie. Intervisie met docenten van andere faculteiten/afdelingen geeft je nieuwe inzichten en laat zien dat er vele oplossingen zijn voor dezelfde problemen. Daarnaast voelt intervisie met docenten van andere faculteiten vaak veiliger dan met je eigen, directe collega’s.

Tijdens de bijeenkomst leer je hoe je een intervisiegesprek kunt organiseren zodat het optimaal effect kan hebben. Daarnaast kunnen we daarmee oefenen onder deskundige leiding van Stephan Ramaekers. Tot slot faciliteren we tijdens deze bijeenkomst dat je enige collega’s uit andere faculteiten ontmoet waarmee je daarna zelfstandig intervisiegesprekken kunt organiseren.

De workshop vindt plaats op donderdag 23 oktober van 15.30 tot 17.00 uur in zaal D van het Locke gebouw op de UCU campus. Meld je aan voor deze bijeenkomst via het online aanmeldingsformulier. Voor vragen kun je terecht bij de TAUU.

De workshop wordt geleid door Stephan Ramaekers (COLUU) en Jacco Farla (GEO, TAUU)

"Geiselwind Karussel". Licensed under Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 via Wikimedia Commons - http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Geiselwind_Karussel.jpg#mediaviewer/File:Geiselwind_Karussel.jpg

“Geiselwind Karussel”. Licensed under Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 via Wikimedia Commons

Maarke Roelofs